MUNTAIA01puntueuspubli2
EU - ES
BERRIAK

Urnietan, irailaren 30ean ospatu zen kriteriumaren argazkiak
urnieta
San Joan Jaietan Bizikleta festako XVIII edizioa ospatu genuen, hemen argazkiak

Bizikleta festa San Joan 2017-6-24


Eskola kirolako haurrak txirrindularitza probatzen egon ziren maiatzaren 20an allurralde kiroldegian.
Txirrindularitza egin nahi baduzue jarri harremanetan gurekin.

eskola-kirola

WNT-ATEWNT enpresarekin lankidetzan, Andoaingo txirrindulari eskolak, enpresa horren langile, bezero eta emakumeen talde txirrindulari profesionalarentzat, ibilbide bat antolatu dugu Gipuzkoako kosta bisitatuz. Larunbat honetan (2017-5-13) egin dugu irteera eta denak oso pozik gelditu gara.
Irteera Andoaingo alkatea den Ana Karrerak eman zuen. Mila esker ibilbide hau antolatzen lagundu duzuen guztiei eta WNT enpresari ere.
Prentsan oiartzuna izan du eta hemen dauzkagu AIURRI astekarian argitaratutakoa, Gipuzkoako Hitzan argitaratutako erreportaia
DV Andoaingo kronikan argitaratua. Hemen ibilbidean Josu Iraolak ateratako argazkiak.

Santakrutz jaietan antolatu genuen XIV bizikleta festa. Hemen daude ateratako argazkiak. Bizikleta festa Santakrutz

Andoaindo txirrindulari eskolak, 20.korrikan parte hartu zuen Andoaingo beste kirol taldeekin batera. Gazteleku pilota eskola, Leitz KE, Leizaran eskubaloi taldea, Euskalduna MT eta Andoaingo txirrindulari eskolak Basteron jaro zuten lekukoa. Eskolatik Pedro de Godosek eta Igor bere semeak eraman zuten.
korrika

Denboraldia Alebin eta infantilentzako Andoainen hasiko da martxoaren 4ean 16:30ean,
Kadeteak, Ibaetan otsailaren 25ean eta Jubenilak Eibarren otsailaren 26an goizeko 9:45ean


Azaroaren 26an Andoaingo Urigain kultur etxean eskaini zuten hitzaldia Imanol iraola eta Aitor Ugaldek: Gazte kirolarientzako elikadura praktikoa.

eli1eli2

Villabona-Zizurkilen uztailaren 17an ospatu zen Espainiako kopako emakumezkoen lasterketako argazkiak
Villabona-Zizurkil emakumezkoen espainiako kopa 2016

"Gure medikua" atala ireki dugu, elkarrizketak, aholkuak etab...

Txirrindularitzako hiztegia


Orri honetan estiramenduak egiteko taulak aurkituko dituzue

egutegia ALEBIN ETA INFANTILAK
Bukatu da denboraldia
MAILA GUZTIAK http://www.gtxe.eus/



KONTAKTUA

info@andoaingo.eus

gure lagunak
Gipuzkoako Txirrindulari Elkargoa
Euskadiko Txirrindularitza Federazioa
Leitz-mtb.com
Oriako txirrindulari eskola
GOIERRIKO T.B. AMPO
Tropela elkartea
JARRAITU facebooktwitteryoutube
Eguraldia Andoainen
ando
BERRI ZAHARRAGOAK
Laiene Pikabea Espainiako txapelketarako deitua izan da. Meridan ospatu zen uztailaren 8, 9 eta 10ean, Infantil mailako txapelketan parte hartu zuen Ginkana eta errepideko lasterketan, hauek argazkiak eta hemen ginkanako sailkapena 40. postua lortu zuen eta 20. errepideko lasterketan hemen sailkapena

laiene pikabea

bizikleta festa san Joan 2016
2016lko San Joan jaietan ospatu genuen XVII bizikleta festako argazkiak

bizikleta festa santakrutz
2016 Santakrutz jaietan ospatutako bizikleta festako artgazkiak


Andoaingo udalak, herriko zenbait kirol taldeekin sinatutako hitzarmenarekin lotuta, bideo hau argitaratu du, andoaindarrok kirolean euskara erabil dezaten bultzatzeko.


peiokoldo











2016 Koldo Velasco eta Peio Manterola
Euskadiko selekzioarekin parte hartu zuten Sabiñanigon , Koldo 42. eta Peio 69.


euskadikotxapelketaPeio Manterola EUSKADIKO TXAPELDUN.
Abuztuaren 9an, Zumaian ospatu zen Euskadiko txapelketan, Peio Manterola izan zen garaile eta Koldo Velasco bigarren, hirugarren Mikel Sarasola. Ekipokako sailkapenean ere lehen postuan izan zen Andoaingo txirrindulari eskola.

arantzazuko igoera Arantzazuko Igoera: 1. Koldo Velasco, 3. Ander Amonarriz, 5. Jokin Alberdi eta 8. Peio Manterola. Tarteko Helmugak Jokin Alberdi eta ekipoka lehen postua. ZORIONAK berriz ere



GipItzu
Gipuzkoako itzulian, Ekipoka txapeldunak.
Jokin Alberdi 4. eta lehen urteko lehena, Peio Manterola 21. eta Koldo Velasco 22. Ander Amonarrizek erorikoa izan du eta erretiratu egin da eta talde osoa BIKAIN
Hemen sailkapenak eta argazkiak


San Juan jaietan Bizikleta festa 2015 antolatu genuen, 250 haur izan ziren parte hartu zutenak eta guraso eta aiton-amonen gozamena. Mila esker parte hartzeagatik, Txirrindulari eskolan sartu nahi baduzu jarri gurekin harremanetan. hemen festako argazkiakbizikleta festa


GIPUZKOAKO TXAPELDUNAK

ZUMAIA

CAJARURALCAJARURALCAJARURALCAJARURAL
Pello Bilbao, Caja Ruraleko txirrindulari profesionala izan dugu gaur arratsaldean Andoinen (2015-06-01), taldeko autobusa ere ekarri dute.
Autobusa ikusten, 250 inguru haur eta gazte izan dira eta ondoren Pellorekin solasalditxo bat izateko aukera izan dute. Kamisetak banatu dituzte Caja Ruraleko arduradunek eta Pellok taldeko posterrak sinatu ditu. MILA ESKER zuen bisitagatik. Bisitaldiko argazkiak

peio
Peio Manterolak irabazi zuen Mutrikuko lasterketa 2015eko maiatzaren 16an


giptxa

2014 Sailkapena kadeteak:
1. Andoaingo txirrindulari eskola 35:17:70
2. Ulma 35:38:23
3. Mixto (Lokatza-Irunes-Buruntzazpi) 36:06:42

2014 Sailkapena jubenilak:
1. Andoaingo txirrindulari eskola 46:48:57
2. Laguntasuna 46:54:94
3. Fulgas 47:30:79



ANDOAINGO TXIRRINDULARI ESKOLA, GIPUZKOAKO TXAPELDUN BI MAILATAN, KADETEETAN ETA JUBENILETAN. 2012
GIPTX

angelramon
Duela ia bi urte atal hau ireki genuen eta hasiera hartan Ángel López de Lacalle kirol medikuak idatzitako artikulutxo batean, txirrindularitza eta beste edozein kirol egiteko hasierako gomendio batzuk eman zituen. Orain, Angelekin eta Ramón Elkoro kirol prestatzailearekin elkarrizketa saio batzuk egin ditugu eta hemen dugu elikaduraren inguruan esan zigutena.

 

Elikadura

Andoaingo: Denboraldiz kanpo nola elikatu behar gara?, txirrindulari eskolan ditugun adinari buruz ari naiz
Ángel: Denboraldiz kanpo, elikatze osasungarria, orekatua, talde guztietako elikagaiak, kantitate normalak eta gehiegikeriak saihestu behar dira eta saiatu denboraldian baino gutxiago jaten pisua entsaladaeta gantz kopurua igo ez daitezen.
Denboraldi-aurrea hasten dugunean, etorriko diren entrenamendu kargatarako prestatzeko, zenbait ohitura dietetiko hartu beharko genituzke, proteinak eta karbono hidratoak gihar funtziotarako eta behin eta berriz esango nuke hidratazioa ez dugula ahaztu behar, beti ari gara, hau eta bestea jan beha da baina hidratazioa ahanzten zaigu, eta luzatze-ariketak entrenatu ondoren garrantzitsuena da errekuperaziorako.
Lehiaketa hasten denean, niretzako, jan behar denaz gain, oso garrantzitsua ordutegietan metodikoa izatea da, hau da, goizean lasterketa dugunean, pare bat ordu lehenago gosaldu eta arratsaldez denean, hiru edo lau ordu lehenago bazkaldu, hori oso garrantzitsua da. Eta lehiatu ondoren, lehenbizi hidratazioa, edan ura edo edari errekuperatzaileak, fruta, giltzurrunak gainkarga izango dute eta lanean hasi daitezen eta ordu bete ondoren jaten hasiko gara.
Janarien artean, entsaladak, barazkiak, pasta, arroza, haragi zuriak, arraina, fruta eta esnekiak, horiek dira elikagai talde garrantzitsuak.hamburgesa
Denboraldia bukatzen denean, denboraldi-aurrean bezala egingo dugu, elikatze osasungarria, garbia, orekatua eta batez ere lehiaketa garaian baina gutxiago jan. Komenigarria da denboraldia bukatzerakoan, egokitzapen alditxo bat hartzea egoera berrira ohitzeko, pare bat aste, ez da ona bat-batean gelditzea baina egokitzapena ere ezin du oso luzea izan, ze orduan pisu asko hatuko genuke.
Andoaingo: Zein elikagai mota baztertu beharko genuke guztiz.
Angel: Horretan zorrotzak izan behar dugu, alde batera utzi behar ditugu animalia-koipea duten elikagaiak, litxarkeriak, bolleri industriala, saltsa fuerteak, maionesak, arrautza-irinetan pasatutakoak, patata frijituak, “fast food” edo janari azkarra deitzen duguna eta gozokiak eta alkohola.
Gazteen artean ere badago ohitura bat burbuila eta azukrea duten egariak kontsumitzea eta hori ez zait niri gehiegi gustatzen baldin eta esfortzu handi baten ondoren ez bada, azido laktikoa saihesteko, orduan ondo dator edari karbonatatua, baina pare bat edo hiru koka kola egunean hartzeak ez du inongo sentidurik.
Andoaingo: Lehiaketa egunetan eta entrenatzera atera behar dugunerako menu ereduren bat…
oilaskoaAngel: Lehiaketa aurreko edo entrenamendu gogor bat egin aurreko menua:
Pasta entsalada bat edo pasta edo arroz garbiak. Garbiaz hitz egiten dugunean esan nahi dugu ez duela tomaterik edo gaztarik … prestatu litezke pasta eta arrozak barazkiekin, muskuiluak, itsas produktuekin, ez dute kaloriarik eta oso onak dira. Niri gustatzen zaidan bigarren plater bat oilaskoa da, oilasko bularra patata purearekin adibidez, ez dute koiperik eta proteina ona du. Eta postrerako fruta edo esnekiak.
Andoaingo: Lehiketa garaian herrian edo ondoko herrietan jaiak egoten dira, zer esan parranda edo afariak egingo dituzten kirolariei? Eta alkohola?
Angel: Ulertzen dut jaiak eta parrandak naturalki hartu behar direla, informazioa eman behar zaie, eta egoera horiek naturalki hartu, adibidez bazkariak edo afariak dituztenean ez daitezela elikagai talde guztietan pasa, bati gozoa gustatzen bazaio gozoekin pasa dadila pixka bat, eta haragia gustatzen bazaio pasa dadila haragiarekin, baina ez daitezela pasa jaki guztiekin. Alkohola… noski ez daitezela pasa eta oso garrantzitsuak diren bi gauzatan saiatu, parrandaren hurrengo egunean errekuperatzen saiatu, oso garrantzitsua da 7 edo 8 ordu lo egitea eta hurrengo 24 ordutan asko hidratatu.
Naiz eta edan, hobe da parranda ordu gutxiago egitea, gau osoa zutik egotea gutxi edo ezer ez edan gabe egotea baino. Ordu asko zutik edo dantzan egonda giharrak gainkarga hartzen dute, nekea pilatu… gorputza txikitzen du 24-48 ordurako. Txirrindulariei esan behar zaie ez daitezela ordu asko zutik egon, hidratatu daitezela, lo egin dezatela… lortu behar dena atsedenarekin, giharrak eta hauek kontrolatzen duten nerbio-sistemaren artean deskonexioa, giharra erlaxatua egon behar du.